A man in a suit interacts with a smartphone, showcasing digital communication icons such as email, phone, and messaging. The setting is minimalistic with a dark background, emphasizing the technology and connectivity theme. The image conveys a professional and modern mood.
ZEISS Precision Shooting

Repair Service

Our service for your product.

ツァイスをお選びいただいたお客様には、常に素晴らしい体験をお届けすることを使命としています。お客様にツァイス製品に完全にご満足いただけるよう、卓越したサポートとアドバイスサービスを提供いたします。現行製品ラインナップ全機種に加え、過去の製品も幅広く修理対応しております。下記フォームに該当製品が掲載されていない場合や不明な点がございましたら、カスタマーサービスまでお問い合わせください。

最速のサービスは、以下のフォームからツァイスに直接お問い合わせいただくことでご利用いただけます。サービスが必要な場合は、お近くのツァイス販売店にもご連絡ください。

ツァイスのメーカー保証をご利用いただくには、製品の購入証明が必須となります。以下のフォームに購入証明をアップロードするか、製品に購入証明を同封してください。

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Product Information

If you cannot find a serial number on your product, please search for it here: ZEISS Consumer Products Self-Service Portal

  • In order to process your warranty request, we will need a copy of the proof of purchase of the product to be repaired.
  • Please upload your proof of purchase as a PDF or JPG file up to a maximum size of 5 MB. Alternatively or supplementary you can also upload pictures for repair here.
Repair Information

Please select up to which amount you want to release the repair without consultation.

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The following applies to customers from Australia (AU). Please send your product for repair to the following shipping address:

Outdoor Sporting Agencies
PO Box 8519
Tarneit
VIC 3029

Communicated contact details:
Phone: +61 03 8353 2626
Web: www.osaaustralia.com.au

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